SHA-Chatbot-upotus

Yhteystiedot ammattilaisille

Yhteystiedot ammattilaisille

Tuemme apteekkeja, Kelain-käyttäjiä, sosiaali- ja terveydenhuollon edustajia ja järjestelmätoimittajia Kanta-palveluihin liittyvissä kysymyksissä.

Tekninen tuki

Puhelin: 020 634 7787. Palvelemme arkisin klo 7–17 (häiriöilmoitusten vastaanotto 24/7).

Sähköpostiosoite: tekninentuki@kanta.fi

Häiriötilanteessa on aina täytettävä häiriötilannelomake (pdf) ja kiireellisissä tapauksissa on oltava yhteydessä Kanta-palvelujen tekniseen tukeen puhelimitse (kts. yllä).

Kelaimen käyttöä koskevissa ongelmissa neuvomme arkisin 7-17.

Asiakaspalvelu

Sähköpostiosoite: kanta@kanta.fi

Ammattilaisasiakkaiden asiakaspalvelu vastaa mm. Kanta-palveluiden asiakkuutta ja asiakastestipalveluun liittymistä koskeviin kysymyksiin sekä neuvoo muissa Kanta-palveluihin liittyvissä tilanteissa.

Sote-ammattilaisen chattirobotti

Sote-ammattilaisen chattirobotti neuvoo sosiaalihuollon Kanta-palveluihin liittyvissä kysymyksissä ympäri vuorokauden. Löydät chattirobotin tämän sivun alareunasta ja sosiaalihuollon Kanta-palveluja käsitteleviltä sivuilta.

Chattirobotin kanssa asiointi tapahtuu yleisellä tasolla. Ethän kirjoita chattiin henkilötietoja tai organisaation salassa pidettäviä tietoja tietoturvasyistä. Chattirobotti ei tallenna käyttäjästä tietoja, ja keskustelut chattirobotin kanssa ovat anonyymeja.

Yhteistestaus

Sähköpostiosoite: yhteistestaus@kanta.fi

Ilmoittautuminen ja muut yhteistestaukseen liittyvät kysymykset.

Järjestelmäkehityksen tuki

Sähköpostiosoite: kanta@kanta.fi

Järjestelmäkehityksen tuki neuvoo kehitykseen liittyvissä kysymyksissä.

Sivua päivitetty 23.5.2024