Asiakaspalvelu
Ammattilaisasiakkaiden asiakaspalvelu vastaa kysymyksiin muun muassa Kanta-palvelujen asiakkuudesta ja asiakastestipalveluun liittymisestä. Lisäksi saat yleistä neuvontaa Kanta-palveluista.
- Puhelin: 020 634 7787 (ma–pe klo 7–17)
- Sähköpostiosoite: kanta@kanta.fi
Tekninen tuki
Voit olla yhteydessä häiriötilanteissa tai kun tarvitset teknistä tukea Kanta-palvelujen käytössä.
- Puhelin: 020 634 7787. Palvelemme ma–pe klo 7–17 (häiriöilmoitusten vastaanotto joka päivä ympäri vuorokauden).
- Sähköpostiosoite: tekninentuki@kanta.fi
Kelaimen käyttöä koskevissa ongelmissa neuvomme ma–pe klo 7-17.
Häiriöilmoitukset
Täytä häiriötilanteissa aina häiriötilannelomake (pdf). Jos tapaus on kiireellinen, soita lisäksi Kanta-palvelujen tekniseen tukeen: 020 634 7787 (käytettävissä ympäri vuorokauden).
Järjestelmäkehityksen tuki
Saat neuvontaa järjestelmäkehittämiseen liittyvissä kysymyksissä (määrittelyt, sertifiointi) ja testiympäristöjen virhetilanteiden selvittelyssä.
Lähetä sähköpostiin liittymishakemukset asiakastestiympäristöön, liityntäpisteiden avaus- ja muutospyynnöt ja pyynnöt testiammattikorttien lisäämisestä asiakastestausympäristöön.
-
Sähköpostiosoite: kanta@kanta.fi
Yhteistestaus
Ilmoittaudu yhteistestaukseen tai kysy yhteistestauksesta, testitapauksista ja testimateriaaleista. Ole yhteydessä myös, jos tarvitset testihenkilötunnuksia asiakastestiympäristöön tai käynnissä olevaan yhteistestaukseen.
- Sähköpostiosoite: yhteistestaus@kanta.fi