SHA-Chatbot-upotus

Asiakaspalvelu sote-ammattilaisille ja järjestelmäkehittäjille

Asiakaspalvelu sote-ammattilaisille ja järjestelmäkehittäjille

Tuemme apteekkeja, Kelain-käyttäjiä, sosiaali- ja terveydenhuollon edustajia ja järjestelmätoimittajia kysymyksissä, jotka liittyvät Kanta-palveluihin.

Asiakaspalvelu

Ammattilaisasiakkaiden asiakaspalvelu vastaa kysymyksiin muun muassa Kanta-palvelujen asiakkuudesta ja asiakastestipalveluun liittymisestä. Lisäksi saat yleistä neuvontaa Kanta-palveluista. 

  • Puhelin: 020 634 7787 (ma–pe klo 7–17)
  • Sähköpostiosoite: kanta@kanta.fi

Tekninen tuki

Voit olla yhteydessä häiriötilanteissa tai kun tarvitset teknistä tukea Kanta-palvelujen käytössä.

  • Puhelin: 020 634 7787. Palvelemme ma–pe klo 7–17 (häiriöilmoitusten vastaanotto joka päivä ympäri vuorokauden).
  • Sähköpostiosoite: tekninentuki@kanta.fi

Kelaimen käyttöä koskevissa ongelmissa neuvomme ma–pe klo 7-17.

Häiriöilmoitukset

Täytä häiriötilanteissa aina häiriötilannelomake (pdf). Jos tapaus on kiireellinen, soita lisäksi Kanta-palvelujen tekniseen tukeen: 020 634 7787 (käytettävissä ympäri vuorokauden).

Järjestelmäkehityksen tuki

Saat neuvontaa järjestelmäkehittämiseen liittyvissä kysymyksissä (määrittelyt, sertifiointi) ja testiympäristöjen virhetilanteiden selvittelyssä. 

Lähetä sähköpostiin liittymishakemukset asiakastestiympäristöön, liityntäpisteiden avaus- ja muutospyynnöt ja pyynnöt testiammattikorttien lisäämisestä asiakastestausympäristöön.

Yhteistestaus

Ilmoittaudu yhteistestaukseen tai kysy yhteistestauksesta, testitapauksista ja testimateriaaleista. Ole yhteydessä myös, jos tarvitset testihenkilötunnuksia asiakastestiympäristöön tai käynnissä olevaan yhteistestaukseen.

Sivua päivitetty 13.11.2024