Asiakaspalvelu kansalaisille

Voit esittää kysymyksiä ja antaa palautetta Kanta-palveluihin liittyen sähköpostitse tai asiakaspalautelomakkeella. Voit myös soittaa meille.

Asioi OmaKannassa

Näet OmaKannasta omat terveystietosi vuorokauden ympäri. 

Kirjaudu OmaKantaan(avautuu uuteen ikkunaan)

Yhteydenottokanavat

  • Chattirobotti Kanta-apulainen neuvoo sivuillamme ympäri vuorokauden OmaKantaan, resepteihin ja koronatodistuksiin liittyvissä kysymyksissä.
  • Asiakaspalautelomake
  • Sähköposti: asiakaspalvelu@kanta.fi
  • Puhelin: 020 634 4588. Palvelemme ma-pe klo 9–16.
    • Puhelu Kanta-palvelujen palvelunumeroon on maksullista. Myös jonottaminen on maksullista.

    • Hinta on puhelinliittymäsi hinnaston mukaan
      • paikallisverkkomaksu, kun soitat kiinteästä verkosta
      • matkapuhelinmaksu, kun soitat matkapuhelimesta
      • kyseisen maan puhelumaksu, kun soitat ulkomailta.
    • Jos käytät puhepakettia, sinun kannattaa tarkistaa operaattoriltasi, sisältyvätkö pakettiin myös 020-alkuiset puhelut.

Häiriötilanteet

Lisätietoja

Sivua päivitetty 25.6.2025