Chatbot-upotus

Chattirobotti Kanta-apulainen auttaa vuorokauden ympäri

Chattirobotti Kanta-apulainen auttaa vuorokauden ympäri

Kanta-palveluiden chattirobotti Kanta-apulainen neuvoo kansalaisia OmaKantaan ja Kanta-palveluihin liittyvissä kysymyksissä.

Kanta-apulainen palvelee ympäri vuorokauden tällä sivustolla. Löydät chattirobotin sivun alareunasta.

Mihin Kanta-apulainen vastaa?

Kanta-apulainen vastaa kysymyksiin, jotka liittyvät esimerkiksi

  • OmaKannan käyttöön ja palveluun kirjautumiseen
  • reseptien uusimiseen
  • lapsen tai aikuisen puolesta asiointiin.

Kanta-apulainen voi ohjata sinut sopivalle kanta.fi-sivulle, jolta saat lisätietoa kysymästäsi aiheesta.

Kanta-apulaisen kaverina toimii Kanta-kompis, joka vastaa kysymyksiin ruotsiksi.

Mihin Kanta-apulainen ei vastaa?

Chattirobotti ei voi antaa henkilökohtaiseen tilanteeseen liittyvää neuvontaa. Lääkkeisiin, diagnooseihin ja saamiisi ohjeisiin liittyviin kysymyksiin voi vastata vain sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilainen. Jos huomaat OmaKannassa näkyvissä tiedoissa virheitä tai puutteita, ota suoraan yhteyttä siihen hoitopaikkaan tai ammattilaiseen, jonka kanssa olet asioinut.

Kanta-apulainen kehittyy palautteen perusteella

Voit antaa Kanta-apulaiselle palautetta sen antamista vastauksista peukuttamalla vastausta ylös tai alas. Antamasi palaute auttaa meitä kehittämään Kanta-apulaisen sisältöä. Keskustelun päätteeksi voit myös kirjoittaa sanallisen palautteen. Seuraamme palautteita säännöllisesti.

Kanta-apulaisen tietoturva

Kanta-apulaisen kanssa asiointi tapahtuu yleisellä tasolla. Ethän kirjoita chattiin henkilötietojasi tietoturvasyistä. Chattirobotti ei tallenna käyttäjästä tietoja, ja keskustelut chattirobotin kanssa ovat anonyymeja.

 

Sivua päivitetty 14.6.2024