Innehållspublicerare

Välj publiceringsår:

Meddelanden

13.11.2024, Meddelande

Nu kan kunderna ställa frågor om MittKanta på Instagram

Kanta-tjänsterna börjar använda Instagram som en av sina kanaler i sociala medier. Vi vill ge kunderna möjligheten att med låg tröskel ställa frågor om MittKanta och Kanta-tjänsterna i en kanal där många av dem är aktiva dagligen.

14.10.2024, Meddelande

Bluffmeddelanden i MittKantas namn – hotar med utsökning

Just nu skickas många bluffmeddelanden i MittKantas namn där mottagaren uppmanas att betala en faktura som har förfallit till betalning. I meddelandet styrs kunderna till en webbplats, där brottslingar fiskar efter bankkoder och personuppgifter.

22.8.2024, Meddelande - Professionella

Läkemedelsdatabasen framöver som öppna data

Läkemedelsdatabasen har publicerats som öppna data på kanta.fi. Öppna data är maskinläsbar information i digital form som är fritt tillgänglig för vilket ändamål som helst.

11.7.2024, Meddelande

MittKanta håller öppet hela sommaren – här våra tips till semesterfirare

Finlands mest använda digitala tjänst inom social- och hälsovården, MittKanta, står till tjänst i hälso- och sjukvårdsärenden också under semesterperioden. Med hjälp av Kanta-tjänsterna följer viktiga uppgifter med dig från ett välfärdsområde till ett annat och till och med utomlands. Läs om hur vi betjänar semesterfirare.