Chattirobotti neuvoo sosiaalihuollon ammattilaisia Kanta-asioissa
Sote-ammattilaisen chattirobotti vastaa sosiaalihuollon Kanta-palveluihin liittyviin kysymyksiin kanta.fi-verkkopalvelussa. Kehitämme chattirobottia pilotista saatujen kokemusten ja käyttäjiltä saadun palautteen perusteella.
Sote-ammattilaisen chattirobotti vastaa nyt ympäri vuorokauden sosiaalihuollon Kanta-palveluja koskeviin kysymyksiin kanta.fi-verkkopalvelussa. Siltä voi kysyä esimerkiksi sosiaalihuollon asiakastietojen näkymisestä OmaKannassa ja tietojen luovuttamisesta.
Ammattilaisten chattirobottia pilotoidaan aluksi rajatuilla sisällöillä. Pilotista saatujen kokemusten pohjalta arvioidaan, laajennetaanko chattirobotin vastausaiheita ja sijaintia kanta.fissä.
Chattirobotin kanssa asiointi tapahtuu anonyymisti, joten se ei voi antaa henkilö- tai organisaatiokohtaiseen tilanteeseen liittyvää neuvontaa. Chat-ikkunaan ei saa kirjoittaa henkilötietoja tai organisaation salassa pidettäviä tietoja.
Chattirobotti oppii uutta palautteiden perusteella
Toivomme ammattilaisilta palautetta chattirobotilta saaduista vastauksista. Palautetta voi antaa chattikeskustelun lomassa vastausta peukuttamalla sekä kirjallisesti keskustelun päätyttyä.
Kannan bottikuiskaajat käyvät päivittäin läpi palautteita ja opettavat niiden perusteella chattirobotin taustalla olevaa tekoälyä vastaamaan kysymyksiin entistä paremmin.
Lue lisää
Sote-ammattilaisen chattirobotti neuvoo seuraavilla kanta.fi-sivuilla: